• Mail. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • Tel. +385 1 2797 097

DNEVNI RED 25. SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA

Temeljem članka 52. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Gradec („Glasnik Zagrebačke županije“, broj 1/10, 13/13 i 8/18) saziva se 25. (dvadesetpeta) sjednica Općinskog vijeća Općine Gradec. Sjednica Vijeća saziva se za dan: 19. studenog 2020. godine (četvrtak) u 18:00 sati u Općinskoj vijećnici Općine Gradec.

Dnevni red:

0. Aktualni sat

1.Usvajanje zapisnika sa 24. sjednice Općinskog vijeća Općine Gradec

2. Zaključak o prestanku mandata viječnika i početku obnašanja mandata zamjenice vijećnika u Općinskom vijeću Općine Gradec, Izvješće Mandatnog povjerenstva i polaganje prisege

3. Donošenje Odluke o izmjeni i dopuni odluke o izboru člana Mandatnog povjerenstva

4. Donošenje Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o izboru člana Odbora za gospodarstvo.

5. Odluka o poništenju Odluke o donošenju Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Općinu Gradec od 05. lipnja 2018.

6. Zaključak o prigovorima na prijedlog Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Općinu Gradec

7. Odluka o donošenju Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Općinu Gradec

8. Razno

Jedinstveni upravni odjel Općine Gradec

 

IZJAVA O PRISTUPAČNOSTI WEB STRANICE

 

Marica Kozumplik
rukovoditeljica kadrovskih, općih i računovodstvenih poslova

E-mail: mkozumplik@gradec.hr

 

Đurđica Kušec
komunalni redar i referent za komunalne poslove

E-mail: dkusec@gradec.hr

 

Hrvoje Stjepan Hasanović, iur.
referent za upravne i administrativne poslove

E-mail: hhasanovic@gradec.hr

 

Tel: +385 1 27 97 097

Fax: +385 1 27 97 097